Om oss

Förstklassiga APL-platser där elever får lösa ”riktiga” IT-problem

Nu öppnar QSi en egen kundtjänstavdelning för elever som behöver en APL-plats, ett forum
där gymnasieelever får prova sina teoretiska kunskaper samtidigt som de får erfarenhet av
att lösa ”riktiga” IT-uppgifter. Ungdomarna kommer att sitta på QSi:s Eslövskontor och
personal från företaget kommer att ta hand om eleverna.

Samarbete med Innovationsgymnasiet

Nio elever i årskurs 2 på Innovationsgymnasiet i Lund kommer att genomföra fyra veckors
APL med start i vecka 16 på en kundtjänstavdelning som QSi har skapat för detta ändamål.

Maila eller chatta om du vill ha hjälp med ett IT-problem

Gymnasieeleverna får arbeta med olika IT-problem som dyker upp i verkligheten och alla
som vill är välkomna att höra av sig för att få hjälp med enklare IT-problem. Det kan till
exempel handla om någon som behöver få hjälp med ett nytt lösenord, få ett trådlöst
nätverk att fungera, installera en ny dator eller få i gång en skrivare. Den provisoriska
kundtjänsten nås enklast genom att mejla till eller chatta med gymnasieeleverna på
www.ithjalpnu.se.

Tack för att du använder dig av ithjalpnu.se och vi ser fram mot att göra allt vi kan för att hjälpa dig!

Vad är IT hjälpen?

Har du också något du behöver hjälp med i din vardag, vi hjälper dig att lösa IT relaterade vardagsproblem. 

Skicka in ditt ärende via e-post till oss på ithjälpnu

Support@ithjalpnu.se

Eller klicka i rutan nedan för att starta en livechatt med oss.

Teknisk support

Behöver du hjälp att få igång nätverket? Koppla upp skrivare mot nätverk? Installation av ny dator?

Jag vill ha hjälp

Våra tider är flexibla men vi återkopplar så fort vi kan.

GDPR

Här på ithjalpnu så sparar vi känslig information i högst 90 dagar. Ifall man vill att vi ska radera information innan det löper ur våra system så kan man skicka ett mail till oss så tar vi bort det.